Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2008 10:30 - Правоговор-кривоговор
Автор: krasi2g Категория: Забавление   
Прочетен: 10794 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 28.08.2008 13:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ей, ама много ме издразни тоя човек... Но нали съм възпитан в дух на мир, любов, разбирателство и добро отношение, реших да избегна по-нататъшната конфронтация и просто отбелязах "Педераст", след което се наканих да си тръгвам. Но настъпилата внезапно тишина ми подсказа, че нещо не е както трябва. Усетих, че съм сбъркал с нещо, ама с какво? Обикновено успявам да оплета конците с 2-3 приказки, но тоя път нямаше и толкова. Някой услужливо ми прошепна "Ама той е обратен, ти не знаеш ли?". Че откъде да знам? И какво ми пука? Особено като съм зад волана тая думичка си я ползвам и за добър ден, и за довиждане, и за мъже, и за жени. Сигурен съм, че и няколко лезбийки също са я отнесли в тарапаната. За сметка на това НЕ псувам, НЕ отправям сексуални закани и НЕ удрям пръв. Значи излиза, че на всеки мога да казвам "педераст" като ми кипне, само на хомосексуалистите не бива, защото... ха де! Защо? Ами ей тъй, на. Не може. Няма проблем да кажа на комшията "Ай стига се цигани де!", стига комшията да не е циганин. Ако е циганин, трябва да е ром. Това защото "циганин" вече имало негативна аура. Не знам защо братята евреи се спотайват, ами не изокат, че от утре са израелци (примерно). То и "арабин" вече звучи кофти. Сега се сещам, че наскоро гледах една статистика, според която американците също са доста мразени, особено по на изток от нашите географски ширини (не че и тук са любимци на публиката, ама по ги траем). Дали не е близко времето (това разбира се след като махнат Буш, и особено пък ако дойде Обама), когато към белите американци ще трябва да се обръщаме с г-н Англо-американец, тъй като няма да искат да ги свързват с негативните спомени за външната политика на страната им от края на миналия и началото на тоя век? Тук някои ще вметнат, че далеч не всички американци са от добрата стара Англия, но пък да не би всички афро-американци да са от Африка? Сещам се за Бил Брайсън (мисля, че беше той), който се опитваше да проумее (подобно на мен в случая) къде е сбъркал в следната ситуация: един негър си изтървава портфейла и той му казва: "Г-н афроамериканец, изтървахте си портфейла!" - и засиява от удоволствие колко е мил и коректен в обръщението си към човека, при което негрото се обръща шокирано, благодари му и му казва: "Ам, хм, г-не, ами аз съм роден и израснал в Англия без нито аз, нито родителите ми да са стъпвали в Африка, а в Америка съм за първи път и затова ми е много странно да ме наричат афроамериканец"... Не мога да ги мисля и китайците в Америка - кито-американци ли са? Между другото, чини ми се, че и българче да те наричат вече не е първа радост - ами всеки се сеща веднага за проститутки, мафиоти, тъмни балкански субекти и прочие. Аааа, докога бе, хора! Айде стига сте се обиждали като в детската градина! И на мене не ми е драго като прочета някъде (по западната преса), че някой "по български" направил нещо, ама си трая, щото сме си такива - не мога да го отрека, пък то се и вижда, ако река да отричам. Ами българи бе, какво да ги правиш. В Италия се обиждат на "българин" както тука на "циганин". И тва е положението: българите са българи, арабите са араби, циганите са си цигани, а да си педераст е състояние на духа. Сещам се за японската техника от началото на миналия век - синоним на ниско качество, менте. Днес си умираме да си купим "Тойота"... За няколко деститилетия японците обърнаха тренда и "японско" стана синоним на високо качество. Без да настояват да им викат по няккъв друг начин. Просто запретнаха ръкави. Това е. Ако българите не се държаха като българи, циганите като цигани, а педерастите като педерасти - никой нямаше да се обижда. Е баш сега ме изядоха с парцалките - особено за хомофобните ми изказвания. Ама не ми дреме особено - моля хомосексуалните братя да спрат да ми навират в очите сексуалността си и да спрат да ми опяват за правата си - или да си педи е ОК - и тогава да престанат да се наричат "сексуално малцинство" и да реват за още права, или да си педал е болестно състояние и хич да не ми обясняват, че е нормално и че е ОК. Сега-засега и "българин" го приемам за болестно състояние :) (Шегувам се, то всяка нация си има кусурите, ама нашите са повече! Пък!).
Айде да не разводнявам темата, ами да оставя място да си ме попсувате :):):)


Тагове:   правоговор,


Гласувай:
0



1. pazzza - искрено се забавлявах с този ком...
28.08.2008 10:37
искрено се забавлявах с този коментар, още повече, че поддържам изцяло тезата му. Супер ми дойде, хеле к"ват" съм кисела днес...
цитирай
2. krasi2g - Хм. Друго очаквах...
28.08.2008 10:43
да ме понапсуват, едно-друго. И аз съм кисел днес. Нали не ми личи много?
pazzza, твоя коментар ще си го запазя, а лошите ще ги трия, трия, трия! Освен ако не са много оригинални. Тогава може и да ги оставя. Ако ще ме псува някой - моля да се постарае.
П.С. Досега не съм трил коментари, не ме карайте да започвам!
цитирай
3. benra - хихихи
28.08.2008 11:31
"Ако българите не се държаха като българи, циганите като цигани, а педерастите като педерасти - никой нямаше да се обижда."- този пасаж особено ми допадна:-)))
цитирай
4. ostrovska - Харесва ми много, но сега като се ...
28.08.2008 11:34
Харесва ми много, но сега като се замисля ако тръгнем да се обиждаме всяка дума може да бъде обидна. Важен е тонът с който го казваме.
навремето като бях ученичка имах съученик който можеше да направи всяка дума да звучи цинична. Така е и с обидните думи, ако искаш да нараниш някой само тона е достатъчен.
цитирай
5. totenlicht - мдам, напълно си прав. с цупене нищо ...
28.08.2008 11:42
мдам, напълно си прав.
с цупене нищо не се променя.

п.п. на китайците в америка им вика аsian-amerikan
цитирай
6. krasi2g - Ами да - то има логика
28.08.2008 13:24
да са ейжън-америкън, ама на български пак звучи убийствено: азиоамериканец... Луда работа.
П.С. Не съм изтрил нито един коментар още. Но вече не съм така кисел.
цитирай
7. krassko - " Добре въртиш мотиката"
28.08.2008 14:11
Като видях тази думичка в кавичките и изругах на ум, пак казвам си простотии са сложили на първа страница. После ника ми се видя познат, вече бях попрочел нещо и отворих да го видя за какво става въпрос.

От скоро си тук, иска ми се да кажа няколко думи за "Добре дошъл". Преди доста време въведох тази терминология заради няколко дами. В такива случаи трябва много да се внимава какво се казва, за да не обидиш автора, или недай боже да го обезкуражиш, че това си е углавно престъпление.
Затова и та тебе, друже, ще кажа същото като на тях: " Добре въртиш мотиката, в градинката ти няма превели и камъчета. Продължавай все така."
Май трябваше да кажа нещо за веслата и морето...
С нетърпение чакаме следващото. Успех !!!
цитирай
8. cecobob - ама много си прав
28.08.2008 14:38
казва се цигански романс, не става- ромски романс.
цитирай
9. анонимен - има бъдеще
28.08.2008 14:38
Ние българите може да си имаме много недостатъци, но хубавото ни е в повече. Така че ще си оправим дереджето, ако вярваме само на себе си. Нито Америка, нито Русия ще ни оправят.
За циганите няма шанс. В Италия мислят циганите за българи.
цитирай
10. krasi2g - @ketbaloo:
28.08.2008 15:09
Защо да не доживееш? Тука сме все безсмъртни :) А човечеството няма да оцелее. Виж, блогърите и българите са друго нещо. Тях само "Райд" ги оправя и то за кратко.
@cecobob: май циганите по-биваха от ромите :) И циганските романси бяха по-хубави от ромската музика... Ромски романси :):):) смех.
цитирай
11. krasi2g - @krassko:
28.08.2008 15:15
Не съм отскоро бе, ототдавна съм. Просто прииждам на талази. И наистина вместо мотиките по ме радват вълничките. И чашките с чадърчета. А, и някой друг да гребе моля - не греба пил.
П.С. Още няма изтрит коментар, което ме радва, учудва, вследствие което пък ми се допива бира :):):)
цитирай
12. flyco - "Българско - значи висококачествено!"
28.08.2008 16:43
Всъщност не видях нещо кой знае какво смешно в поста. Каквито сме, такива сме. Бих се обидил ако ме нарекат гяур в България, татарин в Македония, но не и българин в Италия.
цитирай
13. krasi2g - Ами то смешното е според зависи...
28.08.2008 20:39
Но ако някой ми каже "гяур" в България, аз пък ще му кажа "ПЕДЕРАСТ". И ще съм прав!
цитирай
14. teoivan - ми няма как
29.08.2008 14:03
Как да не се обиждат хората то педераст си е дословно педофил. Ама нейсе както казваш като си се закрастил да се обиждаш как да не се обидиш:))))
Ето и едно допълнително моеси значение педе-раст т.е. пораснал си 1 педя (сигурно става да се засягат и джуджета (малки хора) и още дал Бог още бол МАЛОумници. Така че псувай на всяка педя (километър)с по един (х)раст и най-вече от РАЗ.
цитирай
15. анонимен - Както
30.08.2008 19:21
Както сте тръгнали само остава да издигнете лозунг -"До всеки храст и пе...аст."
цитирай
16. анонимен - а да си педераст
31.08.2008 15:42
Тежки смени снимката-аватар, да не ти каже някой зад рамото: п......фил.
v6mf
цитирай
17. xsapience856 - имаш страхотен талант
13.09.2008 10:15
можеш да се пробваш да списваш панфлети във вестник "Стършел". Народа има нужда от такива като тебе. Свежа кръв...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krasi2g
Категория: Забавление
Прочетен: 248101
Постинги: 10
Коментари: 149
Гласове: 2862
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031